Jak nakupovat

Nakupování v e-shopu na stránkách www.bonaloka.cz umístěného na adrese https://www.bonaloka.cz/eshop/ (dále jen „E-shop“) je velmi snadné a pohodlné.

1. Prodávající a jeho kontaktní údaje

1.1. Prodávajícím zboží v E-shopu je společnost BONALOKA s.r.o., IČO: 050 21 189, se sídlem Praha 4 - Krč, Antala Staška 510/38, PSČ 140 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 2571429.

1.2. Pokud potřebujete poradit s nákupem nebo výběrem zboží, zjistit stav své objednávky, reklamovat zboží nebo potřebujete jiné informace, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 225 988 008, e-mailem na info@bonaloka.cz, písemně na adrese BONALOKA s.r.o., Velké Kunratické 1570/3a, 148 00 Praha 4, prostřednictvím webového formuláře na www.bonaloka.cz nebo nás kontaktuje jiným způsobem.

2. Nabídka zboží

2.1. E-shop obsahuje aktuální nabídku zboží, které si můžete objednat pohodlně z Vašeho domova. E-shop obsahuje informace o našich novinkách, akčních nabídkách, slevách či doprodejích.

2.2. Veškeré produkty v nabídce jsou vyfotografovány, označeny jejich komerčním názvem a v detailu popsány či jinak charakterizovány včetně informací zejména o složení, trvanlivosti, způsobu použití, doporučeného dávkování a upozornění. Odesláním objednávky potvrzuje, že jste se s těmito informacemi náležitě seznámili. V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktuje.

2.3. U každého z produktů je zobrazena cena za uvedené balení, která již zahrnuje příslušnou daň z přidané hodnoty (dále jen „DPH“); žádné jiné daně a poplatky v této ceně nezahrnuté, vyjma nákladů na zvolený způsob dopravy a zvolený způsob platby, o kterých budete informováni v průběhu procesu nakupování, za objednané zboží nehradíte.

2.4. Zboží je dostupné k nákupu v E-shopu, pokud se u něj zobrazuje červená ikona nákupního košíku, na kterou můžete kliknout. V opačném případě je zboží nedostupné. Může se stát, že se dostupnost zboží v průběhu Vašeho nakupování změní. V takovém případě Vás prosíme o pochopení. Pokud bychom výjimečně nebyli schopni Vámi objednané zboží dodat, okamžitě Vás budeme informovat.

2.5. Dostupnost zboží nabízeného v E-shopu je vázáno na skladové zásoby, proto dostupnost všech produktů nemůžeme garantovat. Bohužel nejsme schopni předem říci, zda a kdy bude vyprodaný produkt opět dostupný. Je ovšem možné, že se vyprodaný produkt později v naší nabídce na E-shopu objeví. V případě dotazů na dostupnost produktů nás kontaktuje.

2.6. Užívejte si nakupování na našem E-shopu kdykoli a kdekoli. Nechte-li si nechat ujít žádné speciální akce, zaregistrujte se o k odběru našich novinek. Těšíme se na Vás!

3. Nákupní košík

3.1. Z nabídky v E-shopu si vyberte konkrétní produkt, jeho požadované balení a množství. Kliknutím na ikonu nákupního košíku u požadovaného produktu přidáte zboží do Vašeho nákupního „Košíku“. O úspěšném přidání zboží do Košíku budete informováni sdělením „Produkt byl přidán do košíku“, který obsahuje aktivní prolink do Košíku. Ten se Vám rovněž zobrazuje v pravém horním rohu obrazovky. Kliknutím na Košík se zobrazí okno s Vaším nákupním košíkem.

3.2. V prvním kroku „Košík“ nejprve „Vyberte zemi“ ze zobrazeného seznamu zemí, do které má být zboží doručeno. Hranice pro nás nejsou překážkou, nicméně doprava mimo území České republiky je možná pouze do zemí uvedených v seznamu. Pokud jako místo dopravy zvolíte jinou zemi než Českou republiku, vezměte prosím na vědomí, že v takovém případě se možnosti způsobu dopravy a platby, výše nákladů, daní a poplatků, jakož i doba dodání budou lišit od doručování na území České republiky, a to podle konkrétního místa dodání zboží. O těchto podmínkách budete informování v průběhu nákupního procesu.

3.3. Na obrazovce s Vaším nákupním košíkem se Vám zobrazuje přehled s „Produkty“, které jste do Košíku vložili, a to v členění na „Název produktu“, „Počet kusů“, „Cena za kus“ a „Cena celkem“. Počet kusů u každého z produktů můžete zvyšovat či snižovat poklikem na znaménka plus či minus, která se zobrazují u zvoleného počtu kusů. Jakoukoli položku ze seznamu Produktů můžete z nákupního košíku odstranit kliknutím na ikonu křížku v červeném kroužku („odebrat-z-kosiku“), která se zobrazuje u každé položky „Produkty“ v posledním sloupci pod „Cena celkem“. Přidat produkt do nákupního košíku můžete kliknutím na prolink „Zpět do e-shopu“, po kterém budete přesměrování zpět do nabídky v E-shopu.

3.4. Pod přehledem s „Produkty“ je uvedena jak celková „Cena za zboží bez DPH“, tak celková „Cena za zboží s DPH“ a současně větším typem písma „Cena celkem s DPH“, což je cena všech produktů v Košíku v požadovaném balení a množství navýšená o případné náklady za dopravu a za způsob platby, které zvolíte v druhém kroku nákupního procesu na stránce „Doprava a platba“. Spolu s informacemi o ceně se vám zobrazuje sdělení, za kolik musíte ještě nakoupit, abyste získali Dopravu ZDARMA nebo mohli využit akční nabídky. O celkové výši ceny za objednávku včetně všech daní a poplatků budete informováni ještě před odeslání objednávky kliknutím na ikonu „Koupit“.

3.5. Na obrazovce s Vaším nákupním košíkem můžete do zobrazeného rámečku s heslem „Slevový kód / voucher“ zadat slevový kód či voucher, který jste od nás obdrželi, a jeho zadání potvrdit kliknutím na šipku připojenou v rámečku. Není-li slevový kód či voucher zadán správně, nebo není-li platný, nebo pokud byl již uplatněn, zobrazí se Vám sdělení „Kód nebyl nalezen“. V opačném případě se slovový kód promítne do zobrazované celkové ceny s DPH. V případě jakýkoli potíží nás kontaktuje.

3.6. Po kliknutí na „Pokračovat v objednávce“ bude zobrazena druhá obrazovka nákupního procesu „Doprava a platba“.

4. Doprava

4.1. V prvním kroku druhé obrazovky „Doprava a platba“ vyberete nejprve „Způsob dodání“.

4.2. Zboží Vám dodáme na Vámi zvolenou adresu prostřednictvím společnosti PPL CZ s.r.o. nebo Geis Parcel CZ s.r.o. Zboží si můžete nechat také doručit do výdejního místa společnosti Uloženka s.r.o. V případě volby „Uloženka“ bude zásilka uložena na jedné z poboček Uloženky, kterou vyberete ze zobrazeného seznamu poboček po zvolení možnosti „Uloženka“. Osobní odběr zboží je možný po zvolení příslušné možnosti a následné dohodě na adrese BONALOKA s.r.o., Velké Kunratické 1570/3a, 148 00 Praha 4.

4.3. Zboží zasíláme v rámci celé České republiky a ani hranice pro nás nejsou překážkou. Rádi Vám zboží doručíme do některé ze zemí uvedených v seznamu zemí v prvním kroku nakupování „Košík“ pod položkou „Vyberte zemi“.

4.4. Objednávku, kterou chcete doručit mimo území České republiky, vytvoříte jako běžným způsobem v E-shopu. V prvním kroku nakupování „Košík“ pod položkou „Vyberte zemi“ zvolíte v seznamu zemí příslušnou zemi; do zemí, které nejsou v seznamu uvedeny, bohužel zboží nedoručujeme. Objednávky mimo území České republiky zasíláme po předchozím uhrazení zálohové faktury bankovním převodem, kterou Vám zašleme na Vámi zadanou e-mailovou adresu přepočtenou na eura. Doba dodání od zkompletování objednávky a připsání platby na náš účet je závislá na zvoleném způsobu dopravy, nicméně zpravidla odpovídá 5-10 pracovním dnům. Zásilky mimo území České republiky doručujeme prostřednictvím smluvních přepravců a v některých případech i prostřednictvím výdejních míst smluvních partnerů.

4.5. Využijte dopravu zdarma v rámci celé České republiky při nákupu zboží nad 2 000 Kč nebo při osobním odběru zboží. Pokud objednáte zboží za méně než 2 000 Kč a nezvolíte osobní odběr zboží, zaplatíte za přepravu zboží na území České republiky částku 87 Kč při přepravě prostřednictvím společnosti Geis nebo 99 Kč při přepravě prostřednictvím společnosti PPL; pokud si necháte zboží zaslat do výdejního místa „Uloženka“, zaplatíte pouze 59 Kč. Náklady na dopravu se přičítají k ceně zboží. O ceně dopravy budete informováni v průběhu nakupování. Pokud by se lišily zde uvedené ceny za dopravu od cen uváděných v průběhu nakupování, platí ceny zobrazované v rámci nákupního procesu. V případě, že objednávku budeme nuceni rozdělít do více zásilek, zaplatíte přepravní náklady pouze jednou.

4.6. V den doručení Vás bude řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení. Pokud Vám nebude datum nebo adresa vyhovovat, můžete si tyto údaje změnit v případě služby PPL zde a v případě služby Geis zde. Zboží, které si necháte zaslat do některého z výdejních míst společnosti „Uloženka“, si můžete vyzvednout v provozní době zvoleného výdejního místa. Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat číslo zásilky, které Vám bude zasláno.

4.7. Způsob přepravy a náklady spojené s dodáním zboží mimo území České republiky se liší od doručování na území České republiky. Náklady spojené s dodáním zboží za hranice České republiky se odvíjejí od země dodání, zvoleného způsobu a aktuálního sazebníku přepravce. O jednotlivých variantách způsobů dodání a výši nákladů spojených s dopravou mimo území České republiky budete informováni v průběhu nakupování.

5. Platba

5.1. V druhém kroku obrazovky „Doprava a platba“ vyberete „Způsob platby“, anebo klikněte na ikonu „Zpět“ umístěnou v levém dolním rohu obrazovky pro návrat do „Košíku“ a dále zpět do E-shopu.

5.2. Nabízíme možnost platit bezhotovostním bankovním převodem, nebo dobírkou při převzetí zboží doručovaného v rámci České republiky. Objednávky mimo území České republiky zasíláme pouze po předchozím uhrazení zálohové faktury bankovním převodem, kterou Vám zašleme s příslušnými platebními údaji na Vámi zadanou e-mailovou adresu přepočtenou na eura.

5.3. Pokud zvolíte jako způsob platby „Převod“, zašleme Vám na Vámi zadanou e-mailovou adresu příslušné platební údaje. Ke kompletaci objednávky a dodání objednaného zboží dojde až po připsání platby na náš účet. Pokud k úhradě ve stanovené lhůtě splatnosti nedojde, objednávku stornujeme.

5.4. Při platbě dobírkou zaplatíte za zboží až při jeho převzetí. Platit můžete při dodání zboží na Vámi zvolenou adresu pouze hotově; platba kartou je možná pouze pokud tuto platbu zvolená přepravní společnost nebo zvolené výdejní místo umožnuje, o čemž Vás bude informovat. Dobírka je zpoplatněna částkou 30 Kč, a to i v případě, že získáte dopravu zdarma.

5.5. Platbu kartou nebo v hotovosti přijímáme pouze při osobním odběru zboří. Podle zákona o evidenci tržeb jsme povinni Vám vystavit účtenku a zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5.6. Po kliknutí na „Pokračovat v objednávce“ bude zobrazena třetí obrazovka nákupního procesu „Dodací údaje“.

6. Dodací údaje

6.1. Jste-li registrovaným uživatelem a máte u nás svůj uživatelský účet, stačí na třetí obrazovce nákupního procesu „Dodací údaje“ kliknout na ikonu „Přihlásit“ a zadáním e-mailu a hesla se do svého účtu přihlásit. Pokud jste zapomněli heslo k přihlášení, klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo?“ a následujte zobrazované pokyny.

6.2. Pokud ještě nejste registrovaným uživatelem a chcete využívat výhod uživatelského účtu, můžete se u nás bezplatně zaregistrovat, a to buď kliknutím na ikonu „Přihlásit“ umístěnou na třetí obrazovce nákupního procesu „Dodací údaje“ a následným kliknutím na „Registrovat“, kdy dojde k přesměrování na registrační formulář, anebo přes ikonu „Registrace“ umístěnou na hlavní stránce webových stránek www.bonaloka.cz. Podmínky registrace a vedení uživatelských účtů naleznete zde. Těšíme se na Vás!

6.3. Pokud chcete nakoupit bez přihlášení, stačí na třetí obrazovce nákupního procesu „Dodací údaje“ vyplnit veškeré údaje opatřené hvězdičkou, které jsou povinné. Povinné jsou kontaktní a fakturační údaje v rozsahu jména a příjmení, e-mailu, telefonu a adresy pro fakturaci. Na vyplněnou e-mailovou adresu Vám budeme zasílat veškeré informace vztahující se k Vaší objednávce. Pokud hodláte nakoupit na firmu, nebo máte zájem o zaslání zboží na jinou adresu, anebo chcete napsat poznámku k objednávce, označte příslušný rámeček dle Vašeho požadavku a následně vyplňte požadované údaje. V případě nákupu na firmu se jedná o název firmy, IČO a DIČ, v případě zaslání na jinou adresu se jedná o jméno, příjmení, ulici, město a PSČ a v případě zájmu o napsání poznámky bude zobrazen prostor pro její vepsání pod „Ještě něco bychom měli vědět?“

6.4. S poskytnutými osobními údaji zacházíme v souladu s příslušnými právními předpisy a s respektem k Vašemu právu na soukromí. Více informací o ochraně soukromí a zabezpečení naleznete zde.

6.5. Po kliknutí na „Pokračovat v objednávce“ bude zobrazena poslední obrazovka nákupní procesu „Souhrn“. Pokud se chcete vrátit o jeden nebo více kroků zpět, klikněte na ikonu „Zpět“ umístěnou v levém dolním rohu obrazovky.

7. Souhrn

7.1. V poslední čtvrté obrazovce nákupního procesu „Souhrn“ budete mít možnost před odesláním objednávky zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které jste v průběhu jednotlivých kroků nákupního procesu uvedli, nebo opravovat chyby vzniklé při zadávání dat, popř. objednávku zcela zrušit. Změnu nebo opravu údajů ať už v nákupním košíku, nebo co se týče zvoleného způsobu dopravy a platby anebo dodacích údajů můžete provést na příslušné obrazovce, na kterou se můžete vrátit kliknutím na ikonu „Zpět“ umístěnou v levém dolním rohu obrazovky. Po provedení úpravy pak opětovně kliknete na „Pokračovat v objednávce“. Údaje v objednávce již zanesené zůstanou zachovány. Odpovídáte za úplnost, přesnost a pravdivost uvedených údajů, které nejsme povinni ověřovat a za jejich nesoulad neodpovídáme.

7.2. Před odesláním je Vám umožněno seznámit se s Obchodními podmínkami pro nákup prostřednictvím E-shopu, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy (o dodávce zboží) a které jsou umístěny na internetových stránkách www.bonaloka.cz. Chcete-li objednávku odeslat, musíte zaškrtnout políčko souhlasu s těmito obchodními podmínkami. Jeho zaškrtnutím a odesláním objednávky potvrzujete, že jste se s obchodními podmínkami seznámili a vyslovujete s jejich zněním souhlas. Bez udělení souhlasu s obchodními podmínkami není možné kupní smlouvu o nákupu zboží uzavřít.

7.3. Současně jste povinni se před odesláním objednávky seznámit se zásadami ochrany soukromí, které stanoví Podmínky užívání internetových stránek www.bonaloka.cz a ochrany soukromí, které jsou dostupné na internetových stránkách www.bonaloka.cz. Odesláním objednávky výslovně potvrzujete, že jste tak učinili.

7.4. Objednávku odešlete kliknutím na ikonu „Koupit“, čímž se Vaše objednávka stává závaznou.

8. Uzavření kupní smlouvy

8.1. Kupní smlouvu můžete uzavřít v českém jazyce. Další jazykové verze stránek E-shopu mají pouze informativní charakter a nejsou závazné. V případě rozporů mezi jazykovými verzemi má přednost česká verze. Uzavřenou kupní smlouvu uchováváme v elektronické podobě a žádné jiné osobě, než Vám, není přístupná.

8.2. Kupní smlouva je uzavřena doručením informace o přijetí (akceptací) objednávky, kterou Vám zašleme. Pokud od nás neobdržíte ani po několika hodinách potvrzení, zkontrolujte nejprve, zda se e-mail neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu). Pokud ani zde potvrzení nenajdete, kontaktujte nás. Pokud jste nakupovali bez registrace, budete požádáni o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použili k nákupu.

8.3. Odesláním objednávky vyslovujete souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady, které Vám při použití těchto prostředků v souvislosti s uzavřením a plněním kupní smlouvy (náklady na internetové připojení a případné související náklady jako např. náklady na telefonní hovory) vzniknou, si hradíte sami.

8.4. Dovolte, abychom Vás informovali, že nemáme povinnost uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které vůči nám podstatným způsobem porušily své povinnosti.

8.5. Odeslaná objednávka, jejíž přijetí jsme Vám potvrdili, je předána našim kolegům, kteří se postarají o její kompletaci. Pokud si přejete objednávku změnit či stornovat, neprodleně nás kontaktuje.

9. Odstoupení od kupní smlouvy

9.1. Odstoupit od uzavřené kupní smlouvy můžete bez udání a bez jakékoli sankce ve lhůtě 14 (čtrnácti) dnů od převzetí zboží. Odstoupení nám musí být oznámeno nejpozději poslední den 14denní lhůty. K oznámení o odstoupení můžete využít tento vzorový formulář a vyplněný nám jej zaslat na e-mailovou adresu info@bonaloka.cz. Odstoupení od kupní smlouvy je vyloučeno v případech uvedených v právních předpisech, zejména v ustanovení § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Zboží, které jste od nás obdrželi, nám zašlete nejpozději do 14 dnů od odstoupení, a to prostřednictvím obyčejné poštovní zásilky (nikoli dobírky) na adresu BONALOKA s.r.o., Velké Kunratické 1570/3a, 148 00 Praha 4. Pokud pro vrácení zboží zvolíte jiný než nejlevnější způsob dodání, který nabízíme, uhradíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodaní; zbylé náklady spojené s vrácením zboží si ponesete.

9.3. Zboží jste povinni vrátit úplné a nepoškozené, s kompletní dokumentací v originálním obalu; zboží zabalte tak, aby při jeho přepravě zpět k nám nedošlo k jeho poškození. V opačném případě bychom byli nuceni částku odpovídající snížení hodnoty zboží započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny. Pokud jste od nás spolu se zbožím obdrželi i dárek, jste povinni nám ho vrátit spolu se zbožím, které bylo předmětem kupní smlouvy, od které odstupujete.

9.4. Pokud od kupní smlouvy odstoupíte, vrátíme Vám do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, avšak ne dříve, než nám předáte obdržené zboží nebo hodnověrně prokážete, že jste nám zboží řádně odeslali, všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, které jsme od Vás na základě kupní smlouvy přijali, a to stejným způsobem, jakým jsme je přijali. Jiným způsobem Vám je vrátíme pouze po dohodě s Vámi za předkladu, že Vám tím nevzniknou další náklady. Pokud jste za zboží platili dobírkou, budeme Vás po obdržení zboží kontaktovat s žádostí o sdělení čísla bankovního účtu.

9.5. Slevový poukaz nebo voucher, který jste na koupi zboží, od které odstupujete, uplatnili, pozbývá platnosti a nelze ho již dále uplatnit pro nákup jiného zboží.

10. Reklamace

10.1. Je nám velmi líto, pokud jste nuceni zboží reklamovat a za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

10.2. U zboží podléhajícího rychlé zkáze musí být vady reklamovány bez zbytečného odkladu po jeho převzetí, nejdéle v době, po kterou lze zboží použít. U zuživatelného zboží musí být vady reklamovány ve vyznačené době nejkratší trvanlivosti. U spotřebního zboží musí být vada reklamována během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené na zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě.

10.3. K reklamaci můžete využít naši e-mailovou adresu info@bonaloka.cz nebo náš webový formulář na www.bonaloka.cz. Současně nám zboží zašlete prostřednictvím obyčejné poštovní zásilky (nikoli dobírky) na adresu BONALOKA s.r.o. Za okamžik uplatnění práv z vadného plnění se považuje okamžik, kdy od Vás obdržíme reklamované zboží.

10.4. V reklamaci uveďte číslo objednávky, nebo jiným prokazatelným způsobem doložte, kdy a za jakou cenu jste zboží v E-shopu zakoupili, a co nejpřesněji popište vadu zboží, popřípadě pořiďte jeho fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Zboží k reklamaci přijímáme v čistém a hygienicky nezávadném stavu odpovídajícím dobrým mravům.

10.5. O přijetí reklamace Vám vystavíme potvrzení. Vaši reklamaci včetně odstranění vady se budeme snažit vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Vámi nedohodneme na delší lhůtě. V případě marného uplynutí této lhůty můžete od kupní smlouvy odstoupit.

10.6. Pokud má zboží vadu a pokud je možné vadu odstranit bez zbytečného odkladu, máte právo na bezplatné odstranění vady. Pokud má zboží vadu, můžete požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud nemůžete zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě nebo pro větší počet vad, máte právo na dodání nového zboží, nebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit. Pokud od kupní smlouvy neodstoupíte nebo pokud neuplatníte právo na dodání nového zboží bez vady, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že Vám nemůžeme dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást, zboží opravit, anebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

10.7. Náklady na reklamaci zboží Vám uhradíme ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodaní; zbylé náklady spojené s vrácením zboží ponesete sami.

10.8. Podrobnosti upravuje náš Reklamační řád. Pokud potřebujete poradit s potřebnými kroky pro reklamaci a vrácení zboží, kontaktujte nás.

11. Řešení sporů

11.1. S případnými stížnostmi se na nás můžete obracet osobně, telefonicky, e-mailem nebo písemně. Naše kontaktní údaje naleznete zde.

11.2. Pokud nebudete s vyřešením Vaší stížnosti spokojeni, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.

11.3. Potřebujete-li mimosoudně pomoci s vyřešením sporu z kupní smlouvy s námi, je Vám k dispozici platforma pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na internetových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/ podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line). Kontaktním místem podle tohoto nařízení je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, které sídlí na adrese Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, a které můžete za tímto účelem rovněž kontaktovat. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.

11.4. Dovolte, abychom Vás informovali, že vůči Vám nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

12. Závěrečné ustanovení

12.1. Tyto předsmluvní informace platí od 1. dubna 2018.